خانه / مشاوره یادگیری Reading / چه کتاب داستانی برای تقویت زبان انگلیسی مطالعه کنیم؟

چه کتاب داستانی برای تقویت زبان انگلیسی مطالعه کنیم؟

چه کتاب داستانی برای تقویت زبان انگلیسی مطالعه کنیم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Jul 30Rating: 5.0

عنوان مقاله: چه کتاب داستانی برای تقویت زبان انگلیسی مطالعه کنیم؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین کتاب های داستان زبان انگلیسی آشنایی پیدا خواهید کرد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه معرفی کتاب داستان زبان انگلیسی

همان طور که می دانید، یادگیری زبان انگلیسی امروزه به یکی از محبوب ترین فعالیت ها تبدیل شده و افراد زیادی به دنبال یادگیری این مهارت هستند. از این رو، روش های متنوع را امتحان کرده تا با استفاده از آن ها بتوانند مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشند. یکی از روش هایی که زبان آموزان عموما از آن استفاده می کنند، مطالعه کتاب داستان است. از آن جایی که این کار برای آن ها تازگی دارد و از آن حس خوبی می گیرند، معمولا به دنبال کتاب داستان های جذاب هستند. 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ امروز در این مقاله آموزشی قصد دارد تا شما را با یکی از بهترین کتاب داستان های انگلیسی آشنا کند. این کتاب علاوه بر محتوای بی نظیر، برای تقویت زبان انگلیسی نیز مناسب می باشد. پس اگر شما هم قصد دارید با مطالعه کتاب داستان، زبان خود را تقویت کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

چه کتاب داستانی مطالعه کنیم؟

کتاب های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. اما امروز قصد داریم یکی از بهترین و پرطرفدار ترین رمان های انگلیسی را به شما معرفی کنیم. یکی از پرفروش ترین و جالب ترین کتاب داستان های انگلیسی، کتاب Tuesdays with Morrie می باشد. این کتاب در مورد زندگی خود نویسنده می باشد. در واقع داستان اصلی این داستان بر روی استاد نویسنده این کتاب، یعنی میچ آلبوم، تمرکز دارد. 

همان طور که در پاراگراف های قبلی هم بیان شد، این کتاب علاوه بر این که می تواند به شما در زمینه تقویت زبان انگلیسی کمک کند، محتوای بسیار جذابی دارد. می توان به جرات گفت که تا زمانی که این کتاب را تمام نکنید، نمی توانید از خواندن آن دست بکشید. 

این کتاب را از کجا تهیه کنیم؟ 

بر خلاف بعضی از رمان های انگلیسی، پیدا کردن این کتاب کار سختی نیست. این کتاب را می توانید در اکثر زبان کده ها پیدا کنید. اما اگر در شهر خود به این کتاب دسترسی نداشتید، می توانید به راحتی از کتاب فروشی های آنلاین آن را سفارش دهید. در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین هم این کتاب را تهیه کنید، می توانید پی دی اف آن را دانلود کرده و مطالعه کنید. 

اما توصیه گروه آموزشی ما این است که کتاب را به صورت فیزیکی تهیه کنید. زیرا این گونه حس بهتری در حین مطالعه خواهید داشت و می توانید جملات زیبا و لغات مهم تر را هایلایت کنید. 

 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله شما را با چند نکته در مورد کتاب داستان های زبان انگلیسی اشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید یادگیری بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.