خانه / مشاوره یادگیری Reading / معرفی کتاب انگیزشی انگلیسی

معرفی کتاب انگیزشی انگلیسی

معرفی کتاب انگیزشی انگلیسیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 23Rating: 5.0

عنوان مقاله: معرفی کتاب انگیزشی انگلیسی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین کتاب های انگیزشی انگلیسی زبان آشنا خواهید شد.  

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه معرفی کتاب انگیزشی انگلیسی

امروزه کتاب های انگلیسی زبان محبوبیت خاصی بین زبان آموزان پیدا کرده اند. از آن جایی که مطالعه کردن کتاب های انگلیسی زبان به تقویت مهارت ریدینگ و سایر مهارت های زبان انگلیسی کمک می کنند، بیشتر افراد تلاش می کنند از آن ها کمک بگیرند. یکی از محبوب ترین ژانر ها، کتاب های انگیزشی است. 

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از بهترین کتاب های انگیزشی انگلیسی زبان آشنا کند. اگر شما هم می خواهید با این کتاب آشنا شده و آن را مطالعه کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. 

معرفی کتاب انگیزشی انگلیسی

کتاب های انگیزشی انگلیسی علاوه به این که می توانند به شما در زمینه تقویت زبان انگلیسی کمک کنند، بلکه می توانند نکات جذاب و کاربردی نیز به شما بیاموزند. بنابراین با خواندن آن ها می توانید چندین هدف را همزمان دنبال کنید. اما نکته ای که وجود دارد این است که متن کتاب باید در سطحی باشد که بتوانید به خوبی آن را متوجه شوید. در غیر این صورت ممکن است نتیجه کاملا بر عکس در بر داشته باشد. 

گفتنی است که اکثر کتاب های انگیزشی زبان انگلیسی، ادبی و پیچیده نیستند. در واقع می توان گفت خواندن آن ها کار بسیار چالش برانگیزی نیست. گرچه که افرادی که سطح زبان مبتدی دارند ممکن است با چالش هایی رو به رو شوند و توصیه می شود که از کتاب های ساده تر شروع کنند. پس از گذشت مدتی و بهبود سطح زبان خود، می توانند به سراغ کتاب های انگیزشی بروند. 

یکی از بهترین کتاب های انگیزشی به زبان انگلیسی، کتاب Master your time master your life می باشد. این کتاب علاوه بر این که متن ساده ای دارد و در مطالعه کردن آن با مشکل جدی رو به رو نمی شوید، می تواند نکات خیلی مهم و پند آموزی به شما یاد دهد. در واقع این کتاب به شما کمک می کند تا با اولویت بندی کار های روزانه و فعالیت های خود، بیشترین بازدهی ممکن را از زمان خود داشته باشید. اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، این کتاب می تواند به شما کمک کند تا با در اولویت قرار دادن یادگیری، با سرعت بیشتری پیشرفت خود را دنبال کنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله شما را با چند نکته در مورد کتاب داستان های زبان انگلیسی اشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید یادگیری بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.