خانه / مقالات مشاوره ای / در هفته چند جلسه باید کلاس خصوصی زبان انگلیسی بروم؟

در هفته چند جلسه باید کلاس خصوصی زبان انگلیسی بروم؟

در هفته چند جلسه باید کلاس خصوصی زبان انگلیسی بروم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Jul 17Rating: 5.0

عنوان مقاله: در هفته چند جلسه باید کلاس خصوصی زبان انگلیسی بروم؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: متوجه خواهید شد که با چند جلسه کلاس زبان در هفته می توانید بازدهی بهتری داشته باشید. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه مقاله تعداد جلسه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در هفته

یادگیری زبان انگلیسی همواره یکی از دغدغه های افراد بوده است. آن ها همیشه به دنبال بهترین کلاس زبان هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، بهترین و بیشتری بازدهی را داشته باشند. اما خیلی وقت ها، افراد از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در میزان یادگیری زبان انگلیسی با خبر نیستند و یا به آن ها توجه نمی کنند. 

یکی از مهم ترین فاکتور ها که می تواند بسیار تعیین کننده باشد، تعداد جلسه در هفته می باشد. در واقع این یکی از رایج ترین سوالات در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است. چند جلسه کلاس در هفته می تواند زبان ما را بسازد؟ برای این که بتوانم به خوبی و روان انگلیسی صحبت کنم، چند جلسه در هفته باید کلاس زبان بروم؟ گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا شما را در این مقاله راهنمایی کند تا با خیالی آسوده تر کلاس زبان خود را انتخاب کنید. 

 

چند جلسه در هفته کلاس زبان بروم؟

کلاس های زبان انگلیسی عموما به صورت سه جلسه در هفته برگزار می شود. در این صورت، فاصله زیادی بین کلاس ها نیست. پس می توان مطمئن بود که از زبان انگلیسی فاصله نمی گیرید. اما نکته ای که در مورد سه جلسه در هفته وجود دارد این است که این تعداد جلسه در هفته نمی تواند برای همه مناسب باشد. زیرا اکثر بزرگسالان بنابر دلایل شغلی، نمی توانند سه جلسه در هفته به کلاس زبان بروند. یکی دیگر از دلایلی که آن ها نمی توانند سه جلسه در هفته کلاس ها را شرکت کنند این است که فرصت کافی برای مطالعه و انجام تمارین کلاس ندارند. بنابراین ترجیح می دهند تعداد جلسات را کاهش دهند. 

با توجه به مسائلی که در پاراگراف قبلی بیان شد، بسیاری از زبان آموزان تصمیم می گیرند که تنها دو جلسه در هفته به کلاس زبان بروند. در واقع این تصمیم معقولانه تر به نظر می رسد. زیرا اگر نتوانید مطالعه کافی داشته باشید و بدون آمادگی در کلاس حاضر شوید، نمی توانید بازدهی مدنظر خود را داشته باشید. بنابراین بهتر است با آمادگی بیشتر و مطالعه بهتر در کلاس های زبان حاضر شوید. پس اگر احساس می کنید با سه جلسه هفته زمان کافی برای مطالعه و حل کردن تمرین ها ندارید، تعداد جلسات در هفته را به دو کاهش دهید. این گونه می توانید مطمئن شوید که سرعت پیشرفت شما بیشتر خواهد بود. 

یک جلسه در هفته چطور؟ 

در این بین، بعضی از افراد تصمیم می گیرند که تنها یک جلسه در هفته در کلاس های زبان شرکت کنند. در واقع آن ها برای انجام این کار دلایل و فلسفه خودشان را دارند. به عنوان مثال، آن ها بر این باورند که با یک جلسه در هفته زمان بیشتری برای مطالعه دارند. این گونه می توانند مطالب قبلی را بیشتر مرور کرده و زمان بیشتری را صرف یادگیری مطالب جدید کنند. در صورتی که این باور درست نیست. اگر کلاس های زبان شما به یک جلسه در هفته کاهش پیدا کند، نه تنها زمان بیشتری را صرف مطالعه و یادگیری نمی کنید، بلکه از اهداف خود دوتر شده و انگیزه خود برای یادگیری را از دست می دهید. 

بنابراین ما هیچوقت یک جلسه در هفته را توصیه نمی کنیم. همانطور که می دانید، یادگیری زبان انگلیسی فرایندی زمانبر و فرسایشی است. برای این که بتوانید تسلط کافی بر روی زبان انگلیسی داشته باشید، باید سال های زیادی مشغول یادگیری باشید. از این رو، یک جلسه در هفته شما را از هدف خود، یعنی روان صحبت کردن، صرفا دورتر می کند. زیرا با یک جلسه در هفته باید سال های بیشتری را صرف یادگیری زبان انگلیسی کنید. از آن جایی که بعد از مدتی ممکن است انگیزه خود را در اثر یادگیری غیر موثر از دست دهید، دیگر همان یک جلسه را هم نمی روید و عملا یادگیری زبان انگلیسی را برای همیشه کنار میگذارید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری زبان انگلیسی، یعنی استمرار در آن، آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.