خانه / مشاوره یادگیری Reading / آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Jul 23Rating: 5.0

عنوان مقاله: آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با کتاب داستان های انگلیسی و تاثیرات آن ها بر زبان خود بیشتر آشنا خواهید شد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه کتاب داستان های انگلیسی

همان طور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی هستند. از این رو، آن ها روش های متنوعی را برای رسیدن به این هدف امتحان می کنند. اما گاهی اوقات، با استفاده از روش های غیر اصولی، نه تنها به هدف خود نزدیک نمی شوند، بلکه از آن دور تر نیز می شوند. 

یکی از ابزار هایی که زبان آموزان معمولا از آن استفاده می کنند، کتاب های داستان انگلیسی می باشد. کتاب داستان می تواند به شما در زمینه تقویت مهارت های زبانی خود کمک کند. اما نکاتی وجود دارد که باید آن ها را همیشه به یاد داشته باشید. 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله قصد دارد تا شما را با این نکات بیشتر آشنا کند. اگر شما هم می خواهید مهارت های خود را با استفاده از کتاب داستان تقویت کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

کتاب داستان برای تقویت ریدینگ مناسب است؟ 

در واقع کتاب داستان های انگلیسی می توانند منبع بسیار خوبی برای تقویت مهارت های زبان باشند. یکی از دلایلی که این کتاب ها برای بهبود مهارت های ریدینگ مناسب است این است که معمولا از ساختار ها، عبارات و لغات مهم و پر کاربرد استفاده می کنند. از این رو، با مطالعه کردن آن ها می توانید این ساختار ها و عبارات را بهتر یاد بگیرید. 

از آن جایی که این کتاب ها یک داستان خاص را دنبال می کنند، می توانید لغات را در متن یاد بگیرید، که یکی از بهترین روش های یادگیری لغات زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد به مطالعه کردن علاقه مند هستند. از آن جایی که برای یادگیری موثر زبان انگلیسی باید از آن لذت ببرید، اگر طرفدار مطالعه کردن هستید، این روش می تواند به شما کمک شایانی کند. 

یک نکته مهم در مورد کتاب داستان های انگلیسی

در حالی که کتاب داستان های انگلیسی می توانند خیلی مفید باشند، از طرف دیگر، در صورتی که کتاب مناسبی انتخاب نکنید، می تواند شما را از هدف خود دور کند. همان طور که مشخص است، همه کتاب های داستان در یک سطح نیستند. بعضی از این کتاب ها در سطح مبتدی و بعضی در سطوح بالاتر قرار دارند. 

نکته ی بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که کتابی متناسب با سطح خود تهیه کنید. این گونه می توانید مطمئن شوید که این کتاب به تقویت زبان شما کمک می کند. اگر کتابی که از سطح زبان شما بالاتر است را انتخاب کنید، نمی توانید آن را به خوبی متوجه شوید. همین نکته می تواند باعث ایجاد حس منفی و نا امیدی در شما شود. در واقع این اتفاق یکی از بدترین چیز هایی است که برای یک زبان آموز می تواند رخ دهد. زیرا کم کم باعث سرد شدن و کنار گذاشتن یادگیری زبان انگلیسی برای همیشه می شود. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

چه کتاب داستانی برای تقویت زبان انگلیسی مطالعه کنیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد شما را با یکی از بهترین رمان های انگلیسی اشنا کند تا با مطالعه کردن آن مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.