خانه / مشاوره یادگیری Reading / داستان های کوتاه برای تقویت زبان انگلیسی

داستان های کوتاه برای تقویت زبان انگلیسی

داستان های کوتاه برای تقویت زبان انگلیسیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Dec 28Rating: 5.0

عنوان مقاله: داستان های کوتاه برای تقویت زبان انگلیسی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یک روش مناسب برای تقویت کردن مهارت های زبان انگلیسی، از جمله ریدینگ آشنا می شوید.

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه تقویت زبان انگلیسی با داستان خوانی

همان طور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری و تقویت زبان انگلیسی هستند. روش های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد. در واقع هر کدام از این روش ها می توانند به نوبه خود در میزان یادگیری شما تاثیر گذار باشند. بنابراین، نمی توان گفت که تنها یک روش واحد برای انجام آن وجود دارد. 

در میان تمام این روش ها، یکی از بهترین و محبوب ترین متود ها، مطالعه داستان های انگلیسی، به خصوص داستان های کوتاه می باشد. زبان آموزان زیادی سعی در تقویت ریدینگ و دایره لغات با استفاده از داستان های انگلیسی دارند. به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله تلاش دارد تا شما را با این روش بیشتر آشنا کند. 

تقویت زبان انگلیسی با استفاده از داستان های کوتاه 

داستان خوانی همیشه به عنوان یک روش هیجان انگیز و جذاب به شمار می رفته است. در واقع توانایی خواندن یک متن نسبتا طولانی به یک زبان دیگر، به خودی خود می تواند فوق العاده به نظر برسد. زیرا بیشتر افراد قادر به انجام این کار نیستند. یکی از سوالاتی که زبان آموزان همواره در مورد این متود داشته اند این است که از کدام منبع برای دسترسی به داستان های جذاب و کوتاه زبان انگلیسی استفاده کنیم؟ 

در واقع منابع بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. به عنوان مثال، می توانید کتاب داستان های انگلیسی زبان را از زبانکده های سراسر کشور تهیه کنید. نکته ای که وجود دارد این است که کتاب متناسب با سطح زبان خود را تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید از کتاب steps to understanding استفاده کنید. این کتاب شامل سطح بندی مختلف است و دارای تعداد بسیار زیادی داستان کوتاه می باشد. در انتهای هر داستان نیز چندین سوال مفهومی وجود دارد که با پاسخ دادن به آن ها می توانید از یادگیری خود اطمینان حاصل کنید. 

یکی دیگر از منابعی که همیشه در دسترس شما خواهد بود، اینترنت است. اگر نمی خواهید برای مطالعه کردن داستان های انگلیسی هزینه کنید یا می خواهید دسترسی ساده تری به آن ها داشته باشید، می توانید داستان ها را از اینترنت مطالعه کنید. با مراجعه کردن به سایت های آموزشی انگلیسی زبان، می توانید در هر زمینه ای که دوست دارید داستان کوتاه پیدا کرده و از خواندن آن ها لذت ببرید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله شما را با چند نکته در مورد کتاب داستان های زبان انگلیسی اشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید یادگیری بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.