خانه / مشاوره یادگیری Reading / تقویت ریدینگ انگلیسی با مجله خوانی

تقویت ریدینگ انگلیسی با مجله خوانی

تقویت ریدینگ انگلیسی با مجله خوانیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 30Rating: 5.0

عنوان مقاله: تقویت ریدینگ انگلیسی با مجله خوانی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با روش مجله خوانی آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه تقویت ریدینگ با مجله خوانی 

یادگیری زبان انگلیسی امروزه به یکی از محبوب ترین فعالیت های روزمره تبدیل شده است. افراد بسیار زیادی به دنبال این هستند تا با استفاده از روش های مختلف، مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشند. بعضی از این افراد، با استفاده از فضای مجازی و مطالعه روزانه سعی در تقویت مهارت های خود دارند. نمی توان گفت استفاده از فضای مجازی و این گونه مطالعه بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی است. اما از هیچ کار نکردن و دست روی دست گذاشتن بهتر است. 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با بعضی از منابعی که می توانید برای مطالعه روزانه استفاده کنید، آشنا کند. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

تقویت مهارت ریدینگ با مجله خوانی

منابع بسیار زیادی برای مطالعه کردن وجود دارد. در واقع همین مسئله باعث می شود تا زبان آموزان در هنگام انتخاب منبع، دچار سردرگمی شوند. اما در بین تمام این منابع متعدد، بعضی از آن ها می توانند موثر تر و جذاب تر باشند. یکی از محبوب ترین منابعی که برای مطالعه کردن مورد استفاده قرار می گیرد، مجلات Reader’s Digest می باشد. 

در واقع این مجله، جزو محبوب ترین و شناخته شده ترین منابع و مجلات زبان انگلیسی است. این مجله موضوعات مختلفی را با زبان ساده پوشش می دهد. همین باعث می شود مطالعه کردن آن برای شما چالش برانگیز نباشد و بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید. 

چگونه می توان به این مجله دسترسی داشت؟ 

پیدا کردن نسخه اصلی این مجله در ایران کار ساده ای نیست. اما ممکن است نسخه های قدیمی تر آن را در زبانکده های معتبر کشور پیدا کنید. اما اگر احساس می کند که پیدا کردن و تهیه آن ساده نیست، می توانید به سادگی از نسخه وب آن استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وبسایت Reader’s Digest مراجعه کرده و مطالب را به صورت روزانه از آن جا دنبال کنید. 

البته باید دز نظر داشته باشید که مجلات و منابع بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. علاوه بر این مجله، که یکی از بهترین هاست، می توانید از مجلات دیگر، مانند National Geographic نیز استفاده کنید. با کمی جستجو کردن در اینترنت می توانید مطالب مورد علاقه خود را در این سایت ها پیدا کرده و از مطالعه کردن آن ها لذت ببرید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

آیا با کتاب داستان انگلیسی می توانیم ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله شما را با چند نکته در مورد کتاب داستان های زبان انگلیسی اشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید یادگیری بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.