خانه / مقالات مشاوره ای / کدام آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنم؟

کدام آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنم؟

کدام آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Jul 25Rating: 5.0

عنوان مقاله: کدام آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنم؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با چند نکته مهم در مورد آموزشگاه های زبان انگلیسی آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه آموزشگاه های زبان انگلیسی

همان طور که می دانید، یادگیری زبان انگلیسی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. افراد زیادی به دنبال یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی شان هستند. از این رو، در کلاس های مختلف زبان انگلیسی ثبت نام می کنند تا بتوانند این مهارت را در خود به وجود بیاورند. 

اولین گزینه ای که افراد برای کلاس رفتن در نظر می گیرند، آموزشگاه های زبان انگلیسی است. یکی از رایج ترین سوالاتی که همیشه در زمینه یادگیری زبان انگلیسی پرسیده شده است، این است که کدام آموزشگاه برای یادگیری بهتر است؟ برای این که بتوانیم این زبان را بهتر یاد بگیریم در چه آموزشگاهی باید ثبت نام کنیم؟ 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله شما را با چند نکته خیلی مهم درباره آموزشگاه های زبان انگلیسی اشنا کند. پس اگر شما هم می خواهید کلاس های خود را شروع کنید، توصیه می کنیم که این مقاله را با دقت مطالعه کرده و فاکتور های بیان شده در این مقاله را در نظر داشته باشید. 

آیا حتما باید در معروف ترین آموزشگاه های شهر ثبت نام کنیم؟ 

اگر تا به حال به فکر یادگیری زبان انگلیسی افتاده اید، حتما اسم آموزشگاه های معروف شهر خود را شنیده اید. در هر شهر معمولا چندین آموزشگاه معروف تر وجود دارد که جزو اولین انتخاب های افراد برای شروع کلاس هاست. با وجود این که این آموزشگاه ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مدرسین با مهارتی دارند. 

 

اما به غیر از این که ها، فاکتور های دیگری نیز وجود دارد که در حین ثبت نام باید به آن ها نیز دقت داشته باشید. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتور ها برای یادگیری زبان انگلیسی این است که بتوانید با شرایط و محیط کلاس به خوبی ارتباط بگیرید. در این صورت می توان گفت که احتمال این که بتوانید با کیفیت بهتری این مهارت را یاد بگیرید بیشتر است. پس علاوه بر تحقیق کردن در مورد اساتید و سوابق آموزشگاه، حتما به این فاکتور هم دقت داشته باشید. 

آیا مکان آموزشگاه نیز مهم است؟ 

یکی دیگر از عواملی که می تواند به صورت غیر مستقیم در مهارت های شما تاثیر داشته باشد مکان آموزشگاه است. همان طور که می دانید، یادگیری زبان انگلیسی یک فرآیند زمانبر می باشد. به همین دلیل، ممکن است چندین سال درگیر یادگیری و رفتن به کلاس زبان باشید. 

از این رو، مکانی که آموزشگاه در آن واقع شده است نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع رفت و آمد به کلاس نباید برای شما بسیار سخت و زمان بر باشد. در ابتدا این مسئله زیاد مهم به نظر نمی آید. اما پس از گذشت زمان و عوض شدن فصل ها، رفت و آمد می تواند سخت تر شود. گاهی اوقات همین مسئله ساده باعث ایجاد وقفه و یا توقف کلاس ها شود. بنابراین قبل از این که در آموزشگاه ثبت نام کنید، حتما سختی یا راحتی رفت و آمد را نیز در نظر داشته باشید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری زبان انگلیسی، یعنی استمرار در آن، آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.