خانه / مشاوره یادگیری writing / یک روش طلایی برای تقویت رایتینگ انگلیسی

یک روش طلایی برای تقویت رایتینگ انگلیسی

یک روش طلایی برای تقویت رایتینگ انگلیسیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Jan 2Rating: 5.0

عنوان مقاله: یک روش طلایی برای تقویت رایتینگ انگلیسی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین روش ها برای بهبود مهارت های نوشتاری خود آشنا می شوید. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه روش طلایی تقویت رایتینگ انگلیسی

امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. یکی از چالش هایی که بیشتر زبان آموزان ایرانی همواره با آن مواجه بوده اند، بحث رایتینگ یا همان مهارت های نوشتاری بوده است. در واقع بیشتر افراد در زمینه رایتینگ ضعف هایی دارند که به دنبال بهبود آن ها هستند. 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از روش های بهبود و تقویت آن آشنا کند. پس اگر شما هم می خواهید رایتینگ بهتری داشته باشید، این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. 

روش طلایی تقویت رایتینگ انگلیسی

در واقع، داشتن مهارت نوشتن یک رایتینگ طبیعی و بی نقص با خواندن یک کتاب یا تماشا کردن چند ویدئوی ساده به دست نمی آید. تنها افرادی می توانند رایتینگ های قدرتمند بنویسند که سال های زیادی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی تجربه دارند. همین تجربه است که تفاوت ها را رقم می زند. پس اول از همه باید ذهنیت خود را تغییر داده و قبول کنید که برای داشتن رایتینگ عالی زمان زیادی را باید صرف یادگیری کنید. 

اما روش هایی نیز وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید پیشرفت قابل قبولی در رایتینگ داشته باشید. به عنوان مثال، یکی از بهترین کار هایی که می توانید انجام دهید این است که نمونه رایتینگ های مختلف در اینترنت را مطالعه کرده و آن ها را مهندسی معکوس کنید. برای انجام این کار ابتدا باید سطح زبان انگلیسی خود را به خوبی درک کرده باشید. مثلا اگر سطح زبان شما در حد متوسط است، نباید نمونه رایتینگ های نمره ۹ آیلتس را مطالعه کنید. در واقع بهتر است که از رایتینگ های نمره ۶ شروع کرده و آن ها را مطالعه کنید. 

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که نباید جملات رایتینگ ها را حفظ کرده و سعی در استفاده آن ها به صورت حفظی داشته باشید. زیرا این کار به شما کمکی نمی کند و نمره شما را تغییری نمی دهد. بلکه سعی کنید ساختار ها و قالب های رایتینگ ها را تشخیص داده و آن ها را تمرین کنید. این گونه می توانید مطمئن شوید که ان قالب و ساختار را می توانید در موقغیت های مختلف به کار ببرید. 

افراد زیادی با انجام این کار سعی در تقویت مهارت رایتینگ خود دارند. بنابراین، اگر شما هم می خواهید این مهارت را در خود ایجاد کرده و آن را تقویت کنید، حتما از این متود استفاده کنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

لغات انگلیسی مربوط به تکنولوژی

آموزش لغات انگلیسی مربوط به تکنولوژی (آپدیت ۹۸)

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله آموزشی قصد دارد تا شما را با روش های یادگیری لغات انگلیسی مربوط به تکنولوژی آشنا کرده وشما را یاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.