خانه / دسته‌بندی نشده / یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه داستان

یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه داستان

یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه داستانReviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 14Rating: 5.0

عنوان مقاله: یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه داستان

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین روش های تقویت زبان انگلیسی، یعنی خلاصه کردن داستان، آشنا خواهید شد.

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه خلاصه کردن داستان های انگلیسی

امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی هستند. در واقع روش های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد. بسیاری از افراد تلاش دارند تا با استفاده از مطالعه کردن و خواندن این مهارت را در خود ایجاد کنند. کتاب ها و متن های بی شماری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها، مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید. 

امروز در این مقاله مشاوره ای، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا شما را با یکی از بهترین روش های تقویت زبان آشنا کند. اگر شما هم قصد دارد با مطالعه کردن، مهارت های خود را بهتر کنید، توصیه می شود که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه کردن داستان

کتاب داستان های انگلیسی امروزه طرفداران زیادی دارد. بسیاری از زبان آموزان با استفاده از این کتاب ها مهارت ریدینگ خود را تقویت می کنند. اما اگر قصد دارید در کنار تقویت ریدینگ، با مطالعه کردن کتاب داستان اسپیکینگ خود را نیز تقویت کنید، می توانید از یک تمرین جدید کمک بگیرید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک کتاب داستان مناسب برای خود تهیه کنید. در هنگام خرید و تهیه کتاب داستان، باید به سطح آن نیز توجه داشته باشید. زیرا اگر کتابی که تهیه می کنید از سطح زبان شما بالاتر باشد، در یادگیری با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. ترجیحا کتاب داستانی تهیه کنید که شامل داستان های کوتاه و مختلفی باشد. این گونه می توانید تمرین خلاصه کردن را بهتر انجام دهید. 

حال که کتاب را تهیه کردید، شروع به خواندن داستان های آن کنید. بعد از این که هر داستان را خواندید، شروع به خلاصه کردن کنید. برای انجام این کار، نیازی به مطالعه دوباره کتاب نیست. کاری که باید انجام دهید این است که با زبان و بیان خودتان، چیزی که از داستان متوجه شدید را نوشته و یا تعریف کنید. به عنوان مثال، می توانید این کار را برای دوست خود، پارتنر و یا مدرس خود انجام دهید. 

این تمرین به شما کمک می کند تا علاوه بر تقویت ریدینگ، مهارت های اسپیکینگ خود را نیز بهبود ببخشید. بنابراین، اگر به دنبال روشی هستید که با استفاده از آن بتوانید روان تر صحبت کنید، این روش می تواند شما را به نتیجه مد نظر تان برساند. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

آیا کلاس های فری دیسکاشن به تقویت زبان ما کمک می کند؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله شما را با جزییات کلاس های فری دیسکاشن بیشتر آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.