خانه / دسته‌بندی نشده / یک روش برای یادگیری بهتر گرامر های زبان انگلیسی

یک روش برای یادگیری بهتر گرامر های زبان انگلیسی

یک روش برای یادگیری بهتر گرامر های زبان انگلیسیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Sep 11Rating: 5.0

عنوان مقاله: یک روش برای یادگیری بهتر گرامر های زبان انگلیسی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یک روش مناسب برای تمرین کردن گرامر های زبان انگلیسی آشنا خواهید شد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه روش های یادگیری گرامر ها

همان طور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. اما یکی از چالش هایی که همواره با آن مواجه بوده اند، یادگیری گرامر های زبان انگلیسی بوده است. بسیاری از افراد در یادگیری گرامر ها مشکل دارند و نمی توانند به خوبی از آن ها استفاده کنند. 

در واقع روش های زیادی برای تقویت این مهارت وجود دارد. گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از روش های مناسب یادگیری گرامر آشنا کند. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

یک روش برای یادگیری عمیق تر گرامر های زبان انگلیسی

بسیاری از افراد تلاش دارند تا با مطالعه کردن مباحث گرامری، ان ها را به صورت کامل یاد بگیرند. حتی گاهی اوقات توضیحات مربوط به گرامر ها را به زبان فارسی مطالعه می کنند و امیدوارند که صرفا با مطالعه کردن بتوانند از آن ها در مکالمات خود استفاده کنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که صرفا با مطالعه کردن نمی توان گرامر های زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفت. 

اگر می خواهید گرامر ها را به خوبی یاد گرفته و آن ها را درک کنید، باید از آن ها استفاده کنید. استفاده کردن از آن ها می تواند در قالب مکالمه و یا تمرین های نوشتاری باشد. در این صورت می توان مطمئن شد که شما ساختار ها و کاربرد های هر گرامر را به خوبی یاد می گیرید و با تمرین بیشتر، می توانید از آن ها در مکالمات خود با سادگی بیشتری استفاده کنید. 

به عنوان مثال، پاراگراف نویسی یکی از بهترین تمرین ها برای تقویت گرامر هاست. در واقع انجام دادن این تمرین کار بسیار ساده ای است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به نوشتن کنید. موضوعی که در مورد آن می نویسید اهمیت چندانی ندارد. مهم این است که بتوانید حداقل چند پاراگراف در مورد آن بنویسید. این تمرین را برای یادگیری گرامر ها و لغات جدید می توانید انجام دهید. یکی از مهم ترین نکات در مورد این تمرین این است که سعی کنید گرامری که می خواهید یاد بگیرید را تا جایی که می توانید در این پاراگراف ها استفاده کنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

آیا یادگیری خودآموز زبان انگلیسی ممکن است؟

آیا یادگیری خودآموز زبان انگلیسی ممکن است؟Reviewed by امیر حسین فهیمی نیک on May 30Rating: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.