خانه / مقالات مشاوره ای / مشاوره یادگیری Speaking / آیا کلاس های فری دیسکاشن به تقویت زبان ما کمک می کند؟

آیا کلاس های فری دیسکاشن به تقویت زبان ما کمک می کند؟

آیا کلاس های فری دیسکاشن به تقویت زبان ما کمک می کند؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Jul 5Rating:

عنوان مقاله: آیا کلاس های فری دیسکاشن به تقویت زبان ما کمک می کند؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با دوره های مختلف فری دیسکاشن و تاثیرات آن ها بر روی مهارت های زبانی شما آشنا خواهید شد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه معرفی کلاس های فری دیسکاشن 

همانطور که مطلع هستید، امروزه افراد زیادی به دنبال تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود هستند. آن ها سعی می کنند تا از هر روشی برای بهبود این مهارت ها کمک بگیرند. اما گاهی اوقات، افراد از روش های غیر اصولی استفاده می کنند. همین باعث می شود که از اهداف خود دورتر شوند. گرچه که گاهی اوقات این انتخاب های اشتباه به دلیل عدم آگاهی می باشد. 

یکی از پر طرفدارترین کلاس های زبان انگلیسی در بین مردم، کلاس های فری دیسکاشن می باشد. از آن جایی که تقریبا همه به دنبال تقویت اسپیکینگ خود هستند، فکر می کنند که کلاس های فری دیسکاشن همان چیزی است که همیشه به دنبالش بوده اند. گرچه که این کلاس ها می توانند تاثیر به سزایی در مهارت های شما داشته باشند، اما باید از جزییات این کلاس ها با خبر باشید تا بتوانید با توجه به نیاز های خود این کلاس را انتخاب کنید. 

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ تصمیم دارد تا در این مقاله شما را با این کلاس ها و تاثیرات آن ها بیشتر آشنا کنند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

کلاس های فری دیسکاشن چیست؟ 

یکی از اولین سوال هایی که به ذهن تان می آید این است که اصلا کلاس های فری دیسکاشن چیست؟ چه اتفاقی در این کلاس ها رخ میدهد؟ چه محتوایی در کلاس های بحث آزاد ارائه می شود؟ 

همانطور که از اسمش پیداست، شرکت کنندگان این دوره قرار است که ایده ها و دیدگاه های خود را درباره موضوعات مختلف با دیگران بیان کنند. پس اصلی ترین مهارتی که در این کلاس ها مورد هدف قرار گرفته و تقویت می شود، مهارت های گفتاری یا همان اسپیکینگ می باشد. 

این کلاس ها معمولا در بیشتر آموزشگاه های زبان انگلیسی برگزار می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که این کلاس ها معمولا فقط یک جلسه در هفته برگزار می شود. بنابراین، اگر کلاس های دیگر زبان انگلیسی هم شرکت می کنید، بدون نگرانی درباره تداخل زمانی کلاس ها، می توانید در دوره های فری دیسکاشن هم ثبت نام کنید. 

برای شرکت در کلاس های فری دیسکاشن چه سطح زبانی باید داشته باشیم؟ 

یکی دیگر از سوالاتی که زبان آموزان معمولا در مورد کلاس های بحث آزاد می پرسند این است که برای شرکت در این کلاس ها چه سطح زبانی باید داشته باشند؟ آیا همه ی زبان آموزان می توانند در این کلاس ها حضور داشته باشند؟ 

در واقع کلاس های فری دیسکاشن ممکن است در سطح های مختلفی برگزار شود. به عنوان مثال، این کلاس می تواند در سطح کاملا پیشرفته برگزار شود. در این صورت، موضوعاتی که مورد بحث قرار می گیرد دیگر موضوعات روزمره و رایج نیست. در این سطح، عموما موضوعات آکادمیک و سخت تر مورد استفاده قرار می گیرند. اما از طرف دیگر، این کلاس می تواند در سطوح پایین تر نیز برگزار شود. 

اما از آن جایی که هدف اصلی این کلاس صحبت کردن است، نباید انتظار داشته باشیم که زبان آموزان مبتدی بتوانند عملکرد بسیار خوبی در این کلاس ها داشته باشند. زیرا اکثر افرادی که در این کلاس ها حضور دارند، حداقل سطح زبان B2 دارند و به راحتی می توانند نظرات شان را به زبان انگلیسی بیان کنند. بنابراین اگر سطح زبان شما پایین تر از B2 می باشد، توصیه می شود که شرکت در کلاس های فری دیسکاشن را کمی به تعویق بیاندازید تا بتوانید عملکرد به مراتب بهتری از خودتان نشان دهید. 

آیا در کلاس های فری دیسکاشن گرامر هم یاد می گیریم؟ 

یکی از نکاتی که معمولا زبان آموزان به آن توجه نمی کنند، ماهیت کلاس های فری دیسکاشن است. همان طور که گفتیم، هدف اصلی این کلاس تقویت مهارت اسپیکینگ است. از آن جایی که بهترین روش برای تقویت مکالمه، انجام دادنش است، پس نباید انتظار داشت که بیشتر زمان کلاس صرف کار کردن بر روی گرامر ها مختلف شود. 

کلاس های فری دیسکاشن عموما بدون استفاده از کتاب برگزار می شود. موضوعی که مورد بحث قرار می گیرد قبل از کلاس و توسط مدرس انتخاب شده و سوالات متنوعی درباره آن طرح می شود. بنابراین مهارت های شما در زمینه های مختلف به چالش کشیده می شود. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

راه کار های تقویت مهارت اسپیکینگ

راه کار های تقویت مهارت اسپیکینگ چیست؟ (آپدیت ۹۹)

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با راه کار های تقویت مهارت اسپیکینگ آشنا کرده و شما را در این زمینه یاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.