خانه / مقالات مشاوره ای / چند ساعت مطالعه در روز کافی است؟

چند ساعت مطالعه در روز کافی است؟

چند ساعت مطالعه در روز کافی است؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 24Rating: 5.0

عنوان مقاله: چند ساعت مطالعه در روز کافی است؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: متوجه خواهید شد که برای یادگیری زبان انگلیسی در طول روز چقدر باید مطالعه کرد؟  

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه ساعات مطالعه روزانه 

یادگیری زبان انگلیسی امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است. افراد زیادی به دنبال یادگیری و تقویت این مهارت هستند. آن ها در این مسیر از روش ها و متود های مختلفی کمک می گیرند تا بتوانند این زبان زنده دنیا را به خوبی یاد بگیرند. یکی از سوالاتی که زبان آموزان همیشه درگیر آن بوده اند، تعداد ساعاتی است که در طول روز باید مطالعه داشته باشند. 

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ قصد دارد تا در این مقاله مشاوره ای در مورد این موضوع اطلاعات کاربردی به شما ارائه دهد تا با استفاده از آن بتوانید مطالعه مفید تر و موثر تری در خانه داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

چقدر در خانه مطالعه کنیم؟

یکی از مهم ترین نکات در مورد یادگیری زبان انگلیسی این است که نمی توان یک نسخه را برای همه افراد پیچید. در واقع هر فرد باید با توجه به مهارت ها، شرایط و موقعیت منحصر به فردی که دارد، برنامه آموزشی جداگانه ای دریافت کند. در این صورت می توان مطمئن شد که یادگیری موثر و عمیقی صورت می گیرد. 

به همین دلیل نمی توان گفت که تمام افراد، بدون توجه به سطح زبان و شرایطی که دارند، باید تعداد ساعات مشخصی را صرف مطالعه در خانه کنند. گرچه بسیاری از افراد بر این باورند که با داشتن تنها یک ساعت مطالعه به صورت روزانه می توان از یادگیری و پیشرفت خود اطمینان حاصل کرد. در واقع یک ساعت مطالعه روزانه بی تاثیر نیست و در بلند مدت می تواند تاثیرات چشمگیری در بر داشته باشد. اما باز هم باید در نظر داشت که بعضی از افراد با توجه به شرایط خاصی که دارند، ممکن است نیاز به تعداد ساعات بیشتری برای مطالعه داشته باشند. 

استمرار در یادگیری

یکی از موضوعاتی که قبلا نیز به آن پرداخته ایم، بحث استمرار در یادگیری زبان انگلیسی است. قبلا در سایر مقالات درباره این موضوع به صورت کلی صحبت کرده ایم. یکی از مهم ترین عوامل یادگیری زبان انگلیسی، استمرار داشتن در آن است. استمرار در یادگیری می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، می تواند به معنای کنسل نکردن کلاس ها و ادامه دادن آن باشد. 

از طرف دیگر، یک نوع از استمرار در یادگیری، داشتن مطالعه روزانه است. اگر بتوانید یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی را در برنامه روزانه خود قرار داده و هر روز خود را موظف کنید که این کار را انجام دهید، می توان گفت که نتایج مطلوبی در انتظار شما است. گاهی اوقات تنها یک ساعت مطالعه روزانه نمی تواند کافی باشد. اما اگر در برخی برهه های زمانی، مشغله بیشتری دارید و نمی توانید دو یا سه ساعت در روز را صرف مطالعه کنید، داشتن تنها یک ساعت می تواند تاثیر گذار باشد. نکته ای که همیشه باید به خاطر داشته باشید این است که زنجیزه یادگیری هیچگاه نباید قطع شود. پس همیشه سعی کنید حداقل یک ساعت در روز مطالعه داشته باشید. 

 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با چند نکته مهم در مورد تعیین سطح زبان انگلیسی آشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید تعیین سطح دقیق تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.