خانه / مقالات مشاوره ای / یادگیری لغات انگلیسی برای آزمون آیلتس

یادگیری لغات انگلیسی برای آزمون آیلتس

یادگیری لغات انگلیسی برای آزمون آیلتسReviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 22Rating: 5.0

عنوان مقاله: یادگیری لغات انگلیسی برای آزمون آیلتس

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با روش صحیح یادگیری لغات انگلیسی برای شرکت در آزمون آیلتس آشنایی پیدا خواهید کرد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه یادگیری لغات انگلیسی برای آیلتس 

همان طور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و آماده سازی جهت شرکت در آزمون آیلتس هستند. اما یکی از چالش هایی که همواره با آن مواجه بوده اند، کمبود دایره لغات بوده است. داوطلبین معمولا روش های مختلفی را برای یادگیری کلمات انگلیسی استفاده می کنند. اما گاهی از روش های اصولی برای انجام این کار کمک نمی گیرند و همین باعث می شود تا از هدف خود دورتر شوند. 

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با روش صحیح یادگیری لغات انگلیسی آشنا کند تا با استفاده از آن بتوانید آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون آیلتس داشته باشید. 

یادگیری لغات زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس 

در واقع به صورت کلی افراد لغات انگلیسی را با دو هدف اصلی یاد می گیرند. در حالت اول، آن ها این لغات را برای استفاده در اسپیکینگ و رایتینگ خود یاد می گیرند. در این صورت، باید با ساختار استفاده از آن ها، کالوکیشن ها، هم خانواده ها و …. آشنایی داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید از آن ها به بهترین شکل ممکن و یا به درستی استفاده کنید. 

لغاتی که در صحبت های روزمره مورد استفاده قرار می گیرند، عموما لغات آکادمیک نیستند. بسیاری از لغات روزمره را می توانید در کتاب های لغات انگلیسی پیدا کنید. تا کنون بار ها در مورد منابع یادگیری لغات زبان انگلیسی صحبت کرده ایم.

یادگیری لغات انگلیسی برای ریدینگ و لیسنینگ 

 نکته ای که وجود دارد این است که در بخش های ریدینگ و لیسنینگ، دیگر قرار نیست خودتان جمله ساخته و محتوایی تولید کنید. بلکه یک محتوای متنی و صوتی در اختیار شما قرار داده شده و از شما خواسته می شود تا سوال هایی را در مورد آن ها جواب دهید. پس در وهله اول، باید بتوانید به خوبی این محتوا ها را متوجه شده و درک کنید. 

در این صورت، صرفا دانستن معنی لغات کافیست. دیگر لازم نیست ساختار های آن ها را بلد باشید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را تشخیص داده و معنی آن ها را متوجه شوید. از آن جایی که لغات ریدینگ آیلتس آکادمیک عموما آکادمیک هستند، یادگیری معنی آن ها کفایت خواهد کرد. 

 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با چند نکته مهم در مورد تعیین سطح زبان انگلیسی آشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید تعیین سطح دقیق تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.