خانه / مقالات مشاوره ای / تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟

تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟

تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 16Rating: 5.0

عنوان مقاله: تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: اطلاعات بیشتری در مورد تعیین سطح اصولی زبان انگلیسی کسب خواهید کرد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه تعیین سطح زبان انگلیسی

همان طور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی می باشند. اما همواره یکی از دغدغه های آن ها، داشتن یک تعیین سطح اصولی و دقیق بوده است. گاهی اوقات، زبان آموزان با تعیین سطح اشتباه، از هدف خود دور می شوند. 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با چند نکته مهم در مورد تعیین سطح آشنا کند. اگر شما هم قصد دارید کلاس های زبان خود را شروع کرده و در جلسات تعیین سطح شرکت کنید، حتما این نکات را مدنظر داشته باشید. 

تعیین سطح زبان انگلیسی

از آن جایی که منابع آموزشی و سایر شرایط آموزشی کلاس شما به تعیین سطح تان بستگی دارد، می توان گفت که این فرآیند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا در صورتی که تعیین سطح دقیقی صورت نگیرد، منابعی که در کلاس مورد استفاده قرار خواهند گرفت با سطح واقعی زبان شما تفاوت خواهند داشت. این مسئله معمولا باعث ایجاد نا امیدی و بی انگیزه ای می شود. 

حال سوالی که ممکن است برای تان به وجود آید این است که جلسه تعیین سطح مان را کجا باید برگزار کنیم؟ همان طور که می دانید، یکی از مکان هایی که می توانید جلسه تعیین سطح زبان انگلیسی خود را در آن برگزار کنید، آموزشگاه های زبان انگلیسی هستند. اگر قصد شرکت در کلاس های هر آموزشگاهی را دارید، ابتدا باید در جلسات تعیین سطح آن ها شرکت کنید. 

نیازی به مطالعه برای جلسات تعیین سطح نیست. از آن جایی که هدف شما تعیین سطح دقیق است، بنابراین تلاش برای بهتر جلوه دادن خود می تواند مانع انجام آن شود. در نتیجه، نیازی به مطالعه کردن برای این جلسات نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدون استرس صحبت کرده و سعی کنید خود واقعی تان باشید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری زبان انگلیسی، یعنی استمرار در آن، آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.