خانه / مقالات مشاوره ای / اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 19Rating: 5.0

عنوان مقاله: اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی آشنایی بیشتری پیدا می کنید.

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. آن ها همواره به دنبال روش هایی هستند که با استفاده از آن ها بتوانند سریع تر و بهتر این زبان زنده دنیا را یاد بگیرند. اما یادگیری زبان انگلیسی به فاکتور ها و عوامل مختلفی وابسته است. تمام این عوامل می توانند تاثیر چشمگیری در میزان و عمق یادگیری شما داشته باشند. 

یکی از مهم ترین مسائلی که زبان آموزان اغلب از آن غافل می شوند، استمرار در یادگیری زبان انگلیسی است. گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را بیشتر با این مسئله آشنا کند. 

استمرار در یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ 

همان طور که در بخش قبلی بیان شد، عوامل زیادی می توانند در مسیر یادگیری زبان انگلیسی تاثیر گذار باشند. اما استمرار داشتن در این مسیر از مهم ترین و موثر ترین فاکتور ها به شمار می رود. اگر قصد دارید یک بار برای همیشه زبان انگلیسی را یاد گرفته و از آن در جنبه های مختلف زندگی خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که در این مسیر استمرار لازم را دارید. 

در واقع استمرار در یادگیری زبان انگلیسی می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد. یکی از مسائلی که همیشه باید استمرار در آن را رعایت کنید، رفتن به خود کلاس زبان است. یادگیری زبان انگلیسی می تواند فرایند زمانبر و طولانی باشد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد سال ها به کلاس زبان بروید. 

نکته ای که همیشه باید به خاطر داشته باشید این است که نباید در این مسیر وقفه ای ایجاد شود. به بیان دیگر، در بین سال هایی که زبان می خوانید نباید هیچ وقفه ای وجود داشته باشد. اگر سه سال بدون وقفه به کلاس زبان بروید، به جرات می توان گفت که زبان انگلیسی را به خوبی یاد می گیرید و تسلطی که نیاز دارید را بر روی آن خواهید داشت. 

استمرار در مطالعه

یکی دیگر از مسائلی که همیشه باید رعایت کنید، استمرار در مطالعه است. همیشه به خاطر داشته باشید که صرفا به کلاس رفتن نمی تواند یادگیری شما را به صورت کامل ضمانت کند. در کنار تمام کلاس هایی که شرکت می کنید، باید مطالعه نیز داشته باشید. در واقع مطالعه کردن در خانه می تواند به اندازه کلاس رفتن موثر و مهم باشد. بنابراین، هیچوقت از اهمیت آن غافل نشوید. 

سعی کنید به صورت روزانه یک الی دو ساعت مطالعه داشته باشید. تاثیر این میزان مطالعه را در بلند مدت می توانید به وضوح مشاهده کنید. هر چه میزان مطالعه شما در خانه بیشتر باشد، در مدت زمان کوتاه تر و به شکل موثر تری می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. پس اگر به دنبال روش های جادویی یادگیری زبان هستید، مطالعه در خانه را فراموش نکنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

تعیین سطح زبان انگلیسی را چگونه انجام دهیم؟

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با چند نکته مهم در مورد تعیین سطح زبان انگلیسی آشنا کند تا با استفاده از آن ها بتوانید تعیین سطح دقیق تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.