خانه / دسته‌بندی نشده / مهارت های زبان انگلیسی (مهارت نوشتن و مهارت خواندن)

مهارت های زبان انگلیسی (مهارت نوشتن و مهارت خواندن)

موضوع مقاله: تسلط بر مهارت های زبان انگلیسی خواندن و نوشتن

دسته مقاله: آموزشی

مدت زمان مطالعه مقاله: ۵ دقیقه

توصیه تیک لرن ۲۴: —–

خلاصه: نگاهی به نکات کاربردی در مورد مهارت های زبان انگلیسی خواندن و نوشتن.

اگر می خواهید در انگلیسی حرفه ای شوید باید به این نکته عمل کنید: مهارت های زبان انگلیسی چهارگانه را باید یاد بگیرید.

این چهار توانایی عبارتند از:

  • خواندن
  • گوش کردن
  • نوشتن
  • صحبت کردن

چیزی که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که خواندن و گوش دادن توانایی های پایه تر و صحبت کردن و نوشتن توانایی هایی فرعی تر نسبت به آنها هستند. اگر می خواهید در انگلیسی صحبت کردن و نوشتن حرفه ای عمل کنید باید ابتدا خواندن و گوش کردن خود را تقویت کنید.
چند روش برای انجام این کار وجود دارد که گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن۲۴ آنها را به صورت خلاصه آنها را برای شما توضیح خواهم داد.

مهارت های زبان انگلیسی : مهارت خواندن.

تا جایی که می توانید بخوانید. اما باید به صورت فعال بخوانید. یعنی باید به نحوه تشکیل جملات و کلماتی که برای اولین بار با آنها آشنا می شوید فکر کرده و روی آنها تمرکز کنید.
این به آن معنا نیست که شما خود را با یادگیری گرامر های پیچیده اذیت کنید یا هر کلمه جدید را که می بینید در دیکشنری جستجو کنید.
شما باید به نحوه قرار گیری کلی جملات دقت کنید و به کلمات هم نگاهی بیاندازید تا بتوانید با آنها کمی آشنا شوید و بعدا در صورت نیاز آنها را در دیکشنری جستجو کنید. بهتر است یک دفترچه یادداشت برای خود تهیه کنید تا بتوانید جملات و کلمات جدید را در آن یادداشت کنید.

 

زبان انگلیسی
زبان انگلیسی

مهارت های زبان انگلیسی : گوش کردن.

برای گوش کردن دو راه وجود دارد:

در کنار خواندن می توانید روزانه سی دقیقه به انگلیسی گوش کنید.

می توانید ابتدا روی خواندن تمرکز کنید و هنگامی که آنرا به صورت کامل یاد گرفتید به سراغ گوش کردن بروید و روی آن هم کار کنید.

من به شما روش دوم را پیشنهاد می کنم. زیرا وقتی که در خواندن به طور کامل مسلط باشید می توانید راحت تر گوش کردن را هم یاد بگیرید.

از آن جایی که چیز های زیادی را تا کنون یاد گرفته اید می توانید کلمات گوینده را به راحتی حدس بزنید. این به این معنا نیست که شما دیگر نیازی به تمرین کردن در زمینه گوش کردن ندارید.

برای گوش کردن من به شما کارتون و فیلم هایی را پیشنهاد می کنم که برای کودکان ساخته شده اند. زبان آنها ساده است و در آنها کلمات پیچیده و سخت وجود ندارد.
در گوش کردن هم باید فعال باشید و از چیز های مهم یادداشت برداری کنید.

اگر این نکته ها را عملی کنید مطمئن باشید که صحبت کردن و نوشتن شما به صورت خودکار بهتر خواهد شد و با کمی تلاش می توانید تسلط خود را به مهارت های زبان انگلیسی به مرحله عالی برسانید.

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه داستان

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از بهترین روش ها برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.