خانه / مقالات مشاوره ای / انواع کلاس های زبان انگلیسی (آپدیت ۹۸)

انواع کلاس های زبان انگلیسی (آپدیت ۹۸)

انواع کلاس های زبان انگلیسی (آپدیت ۹۸)Reviewed by سید یاسر موسوی on Dec 14Rating: 5.0انواع کلاس های زبان انگلیسی و مناسب ترین نوع آن را چگونه تشخیص دهیم؟برای یک بار هم که شده، با انواع کلاس های زبان آشنا شوید. شاید کمتر پولتان را هدر دادید.  این مقاله مشاوره ای رو از دست ندید.

عنوان مقاله: انواع کلاس های زبان انگلیسی

 دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: می توانید درباره انواع کلاس های زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کرده و کلاس مد نظر خود را بهتر انتخاب فرمایید. 

پیشنهاد تیک لرن۲۴: اگر می خواهید درباره هزینه های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

مقدمه انواع کلاس های زبان انگلیسی

دوستان و همراهان عزیز و همیشگی تیک لرن ۲۴ سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید و از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرید. 

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره انواع کلاس های زبان انگلیسی صحبت کنیم. امروزه یادگیری زبان انگلیسی به شدت محبوب شده است و افراد می خواهند در کلاس هایی شرکت کنند که بیشتر سود را برای آن ها داشته باشد. 

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ امروز در این مقاله مشاوره ای می خواهد شما را با اطلاعاتی آشنا سازد که می توانید از آن ها برای انتخاب کلاس های زابن خود استفاده کرده و بهترین کلاس را برای خود برگزینید. 

انواع کلاس های زبان انگلیسی

 

چنانچه قصد شرکت در انواع کلاس های زبان انگلیسی را دارید ابتدا باید کلاس های متناسب با خود و شرایط خود را انتخاب کنید.

 

 انواع کلاس های زبان انگلیسی

انواع کلاس های زبان انگلیسی عمومی که غالبا با آنها مواجه می شوید در دسته های زیر طبقه بندی می شوند:

  • ۱- کلاس های معمولی هفته ای ۲ یا ۳ جلسه

  • ۲- کلاس های فشرده هر روز

  • ۳- کلاس های پایان هفته

انواع کلاس های زبان انگلیسی

 

در پاراگراف های زیر تلاش می کنم تا شما را با مزایا و معایب هر کدام از گروه کلاس های بالا آشنا کرده و در پایان پیشنهاد گروه آموزشی تیک لرن۲۴ رو به شما ارائه خواهم داد.

 

۱- کلاس های هفته ای ۲ یا ۳ جلسه:

به نظر شخصی من، کلاس های هفته ای ۲ یا ۳ روز بیشترین بازدهی را می توانند داشته باشند. دلیل این بازدهی بالا این است که این مدل کلاس آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان را بیشتر درگیر یادگیری زبان انگلیسی می کند. علاوه بر آن زبان آموزان بین هر دو جلسه آموزشی فرصت کافی برای مطالعه و یادگیری دارند. و فاصله ها بین کلاس ها آن قدری زیاد نیست که زبان آموز از فاز یادگیری و آموزش زبان انگلیسی جدا شده و انگیزه لازم را برای ادامه یادگیری زبان انگلیسی از دست بدهند.

 

انواع کلاس های زبان انگلیسی

۲- کلاس های فشرده آموزش زبان انگلیسی (تقریبا هر روز)

کلاس های فشرده آموزش زبان انگلیسی مزایا و معایب خاص خودش را به همراه دارد که در زیر به تعداد محدودی از آنها اشاره می کنیم.

مزایای کلاس های فشرده آموزش زبان انگلیسی:

الف) دوره سریع تر تمام می شود.

ب) در صورت پیگیری خود زبان آموز، وی در مدت زمان کوتاه تری به اهداف آموزشی اش می رسد.

 

انواع کلاس های زبان انگلیسی

 

معایب کلاس های فشرده آموزش زبان انگلیسی

الف) زبان آموز فرصت کافی را برای مطالعه و تمرین را بین دو جلسه ندارد.

ب) به دلیل فشردگی کلاس، گاها تعداد غیبت ها افزایش پیدا می کند.

۳- کلاس های آخر هفته:

این نوع از کلاس های آموزش زبان غالبا برای عده ای که نمی توانند در طول هفته به کلاس بروند طراحی شده است.

افرادی نظیر پزشکان، مهندسان و……که در طول هفته ساعات و یا شیفت کاری شان اجازه حضور در سر کلاس ها را به آنها نمی دهد غالبا ترجیح می دهند که از این نوع کلاس ها بهر برداری کنند.

 

انواع کلاس های زبان انگلیسی

 

از جمله مزیت های این کلاس می توان به استفاده بهینه از آخر هفته ها جهت یادگیری زبان انگلیسی اشاره کرد. علیرغم این مورد عیب بزرگ و قابل توجه این مدل کلاس فاصله بسیار زیاد یک هفته ای بین کلاس ها می باشد که غالبا زبان آموزان فرصت و زمان کافی رو برای مطالعه اختصاص نمی دهند.

همه موارد فوق در مورد کلاس ها و همچنین تجربه ۱۰ ساله تدریس زبان انگلیسی در سطوح مختلف همیشه مرا مجاب کرده که به زبان آموزان و زبان دوستانم کلاس های هفته ای ۲ و یا ۳ روز معمولی برای یادگیری زبان انگلیسی توصیه کنم.

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری زبان انگلیسی، یعنی استمرار در آن، آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.