خانه / مشاوره یادگیری vocabulary / برای یادگیری لغات پرکاربرد انگلیسی چه کتابی مطالعه کنیم؟

برای یادگیری لغات پرکاربرد انگلیسی چه کتابی مطالعه کنیم؟

برای یادگیری لغات پرکاربرد انگلیسی چه کتابی مطالعه کنیم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Jul 27Rating: 5.0

عنوان مقاله: برای یادگیری لغات پرکاربرد انگلیسی چه کتابی مطالعه کنیم؟

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین منابع برای یادگیری لغات انگلیسی آشنایی بیشتری پیدا می کنید. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه کتاب یادگیری لغات انگلیسی

همان طور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری مهارت های زبان انگلیسی می باشند. از این رو، آن ها همواره به دنبال روش ها و منابع جدیدی هستند که بتوانند با استفاده از آن ها، این زبان را بهتر و موثر تر یاد بگیرند. منابع بسیار زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، به خصوص برای یادگیری لغات! اما مشخصا نمی توان به تمام این منابع اعتماد کرد. زیرا بعضی از کتاب ها و روش ها، به اندازه کافی نمی توانند به بهبود مهارت های شما کمک کنند. 

به همین دلیل، گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا یکی از بهترین کتاب ها در زمینه یادگیری لغات را به شما معرفی کند. اگر شما هم می خواهید دایره لغات خود را گسترش دهید، توصیه می شود که این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید. 

چه کتابی برای یادگیری لغات بخوانم؟

همان طور که در بخش قبلی بیان شد، منابع بی شماری برای یادگیری لغات انگلیسی وجود دارد. اما در میان این حجم انبوه کتاب ها، بعضی از آن ها پرطرفدار تر و با کیفیت تر هستند. یکی از کتاب هایی که می تواند دایره لغات شما را به بهترین شکل ممکن تقویت کند، کتاب های Oxford word skills می باشد. حتما تا کنون حداقل یک بار نام این کتاب را شنیده اید. 

این کتاب سال هاست که توسط زبان آموزان سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل محبوبیت این کتاب در بین زبان آموزان این است که موضوعات رایج و مهم را پوشش داده است. در نتیجه، با مطالعه این کتاب می توانید لغات کافی برای صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف را یاد بگیرید. 

 

این کتاب شامل سه سطح می باشد. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد این که مطالب را متوجه نشوید نیست. اگر سطح مبتدی هستید، می توانید اولین کتاب این مجموعه را تهیه کرده و به صورت خود آموز مطالعه کنید. هر کتاب شامل حدود ۸۰ درس می باشد. بنابراین می توان گفت که پس از مطالعه هر سه جلد این کتاب، تغییر بسیار چشمگیری در دانش لغات شما احساس خواهد شد. 

نکته دیگری که در مورد این کتاب وجود دارد این است که هر درس شامل تمرین های متنوعی می باشد. با انجام دادن این تمرین ها می توانید مطمئن شوید که یادگیری کامل و عمیقی داشته اید. در واقع برای یادگیری بهتر لغات، همیشه توصیه می شود که تمرین های این کتاب را کامل و با دقت تکمیل کنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

درس ۹۲ ام دوره لغات ۵۰۴

توی این پست، قرار در کنار هم یکی از درس های دوره ۵۰۴ رو تماشا کرده و دو تا لغت جدید، به همراه کالوکیشن ها و نکات مهمش رو یاد بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.