خانه / مشاوره یادگیری vocabulary / چگونه تلفظ درست لغات انگلیسی را بررسی کنیم؟

چگونه تلفظ درست لغات انگلیسی را بررسی کنیم؟

چگونه تلفظ درست لغات انگلیسی را بررسی کنیم؟Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 29Rating: 5.0

عنوان مقاله: چگونه تلفظ درست لغات انگلیسی را بررسی کنیم؟ 

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین روش های یادگیری تلفظ صحیح لغات انگلیسی آشنا خواهید شد.

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه یادگیری تلفظ صحیح لغات انگلیسی

امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. یکی از دغدغه هایی که زبان آموزان همواره داشته اند، بحث تلفظ و لهجه زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد به دنبال یادگیری تلفظ صحیح لغات و البته، تقویت لهجه خود هستند. 

روش های زیادی برای انجام این کار ها وجود دارد. اما گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با چند نکته مهم در این زمینه آشنا کند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

یادگیری تلفظ صحیح لغات انگلیسی

همان طور که می دانید، تلفظ درست لغات انگلیسی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر در آزمون های معتبر زبان انگلیسی، مانند آیلتس و تافل، در تلفظ کردن لغات انگلیسی مرتکب اشتباه شوید، نمره شما کاسته خواهد شد. بنابراین توصیه می شود که همیشه بر روی یادگیری تلفظ درست کلمات تمرکز کنید. 

یکی از بهترین روش های یادگیری تلفظ درست لغات، چک کردن آن ها در دیکشنری است. با چک کردن تلفظ ها در دیکشنری، می تونید از درست بودن آن اطمینان کامل حاصل فرمایید. در واقع می توان گفت که این یکی از ساده ترین روش هاست. زیرا به سادگی هرچه بیشتر می توانید یک دیکشنری آنلاین پیدا کرده و یا یکی از آن ها را روی دستگاه خود نصب کرده، لغت را جستجو کرده و تلفظ آن را چک کنید. 

اما روش های دیگری نیز برای یادگیری لغات وجود دارد. از آن جایی که دسترسی به اینترنت و دیکشنری های آنلاین همیشه امکان پذیر نیست، می توانید با یادگیری فونتیکس ها، از دیکشنری های کاغذی نیز استفاده کنید. گرچه یادگیری این الفبا می تواند در ابتدا کمی چالش برانگیز باشد، اما یاد داشتن آن ها می تواند کمک زیادی به شما در زمینه تلفظ ها کند. 

بسیاری از افراد سعی دارند تا با استفاده از فیلم و سریال های انگلیسی تلفظ های خود را بهبود ببخشند. از آن جایی که در فیلم ها، لغات را در شرایط و جملات مختلف به کار می برند، شما می توانید با تماشا کردن آن ها، تلفظ کامل تر لغات را یاد بگیرید. اگر چه گاهی اوقات تلفظ ها کمی سریع می باشد و یادگیری آن ها برای تمام زبان آموزان آسان نخواهد بود. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

درس ۹۲ ام دوره لغات ۵۰۴

توی این پست، قرار در کنار هم یکی از درس های دوره ۵۰۴ رو تماشا کرده و دو تا لغت جدید، به همراه کالوکیشن ها و نکات مهمش رو یاد بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.