خانه / دسته‌بندی نشده / چگونه با ۳ روش ساده تلفظ کلمات انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

چگونه با ۳ روش ساده تلفظ کلمات انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

خلاصه: فهمیدن و یادگیری قوانین و تلفظ کلمات انگلیسی و یادگیری آنها برای دانش آموزان می تواند بسیار مهم باشد.
این یادگیری برای معلم ها هم می تواند از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

بخوانید و گوش کنید سپس تلفظ کلمات انگلیسی را یاد بگیرید

پیشنهاد می شود پادکست های گروه تیک لرن۲۴ با لهجه استاد ایرانی-آمریکایی آقای افشین خافی را بشنوید و مهارت لیسنینگ/اسپیکینگ خود را تقویت کنید. 

پیشنهاد ویژه: کلید جادویی تلفظ زبان انگلیسی برای کمک به بهبود تلفظ صحیح زبان انگلیسی از استاد خافی را بررسی نمایید. 

۱-هنگام یادگیری زبان انگلیسی برای خود عادت های خوب رقم بزنید، این کار به شما کمک می کند تا تلفظ کلمات انگلیسی را یاد بگیرید.

می خواهم چیزی را بگویم که شاید هر دانش آموزی تا کنون به آن رسیده باشد. عادت ها چه خوب و چه بد وقتی که ساخته می شوند به راحتی از بین نمی روند.  برای همین ما امیدواریم که شما روش صحیحی برای یادگیری را در پیش گرفته باشید. زیرا روانشناسان می گویند اگر شما کاری را سه بار انجام دهید این کار به یک عادت تبدیل می شود و ترک کردن آن کاری بسیار سخت و شاید غیر ممکن است.

شاید تا کنون به شما گفته اند که یک روش برای تقویت زبان تمرین های روزانه است. این روش صحیح است.
اما ممکن است شما به روش غلطی تمرین کنید و هیچ کس هم به شما این اخطار را ندهد و شما همین گونه با اشتباه به تمرین کردن ادامه دهید.
شما دارید یک عادت بد را می پرورانید که ترک کردن آن بسیار سخت خواهد بود.

۲- با استفاده از روش های صحیح یادگیری، تلفظ کلمات انگلیسی را فرا گیرید.

با فایل صوتی می توانید بهتر یاد می گیرید. همچنین می توانید تلفظ انگلیسی صحیح کلمات را یاد بگیرید. شما باید کلمات جدید را یاد بگیرید. همچنین باید دنبال کلماتی باشید که تلفظی شبیه به هم دارند. کلمات زیادی هستند که تلفظ کلمات انگلیسی شبیه به هم دارند اما هیچ وجه مشترکی در معنا و مفهوم خود با یکدیگر ندارند. باید آنقدر آماده باشید تا با دیدن این کلمات تلفظ  کلمات انگلیسی و معنای صحیح را به خاطر بیاورید.

۳-شما باید به طور هم زمان هم بخوانید و هم گوش دهید تا تلفظ کلمات انگلیسی را متوجه شوید.

شعر ها به صورت رایگان در اینترنت قرار دارند. فایل های صوتی آنها هم رایگان هستند. بیشتر این اشعار خنده دار و طنز هستن تا بتوانند نظر کودکان را جلب کنند. فرقی ندارد که شما جوان هستید یا کهنسال. زیرا این شعر ها کلمات زیادی را در خود جای داده اند و می توانند به یادگیری شما کمک بسیاری کنند. بیشتر این کلمات را نمی توانید در کتاب های درسی پیدا کنید. شما باید به هر شعر هم گوش دهید و هم آنها را بخوانید. یک شعر انتخاب کرده و حداقل سه بار آنرا بخوانید و به آن گوش دهید. یک لیست از کلماتی تهیه کنید که مانند هم هستند اما تلفظ کلمات انگلیسی یا مفهوم متفاوتی دارند. ریتم و آهنگ اشعار می تواند یادگیری را برای شما جذاب تر کند. 

برای بررسی روش آموزش زبان نصرت و مقایسه آن با روش گروه آموزش زبان تیک لرن ۲۴ کلیک کنید.

برای مشاوره آنلاین رایگان کلیک کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت برنامه ای خاص خودتان را برایتان ارسال کنند تا به سطحی عالی در زبان انگلیسی برسید. 

برای دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان به شیوه تیک لرن۲۴ کلیک کنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

یادگیری زبان انگلیسی با خلاصه داستان

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از بهترین روش ها برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.