خانه / ویدئو ها / مصاحبه ها / آموزش زبان انگلیسی کودکان (آپدیت ۹۸)

آموزش زبان انگلیسی کودکان (آپدیت ۹۸)

آموزش زبان انگلیسی کودکان (آپدیت ۹۸)Reviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 12Rating: 5.0

عنوان مقاله: آموزش زبان انگلیسی کودکان

دسته مقالات: مشاوره ای

بعد از مشاهده این ویدیو: اطلاعات بیشتری درباره آموزش زبان انگلیسی کودکان کسب می کنید و می توانید این کار را با کیفیت بیشتری انجام دهید. 

پیشنهاد تیک لرن۲۴: مقاله بهترین زمان برای شروع یادگیری زبان انگلیسی  را بخوانید.

 

مقدمه آموزش زبان انگلیسی کودکان

دوستان و همراهان عزیز و همیشگی تیک لرن ۲۴ سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید و از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرید. امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره آموزش زبان انگلیسی کودکان صحبت کنیم و شما را با روش های صحیح انجام این کار بیشتر آشنا کنیم. 

اگر آموزش زبان انگلیسی کودکان برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. 

 

آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن۲۴ با تهیه و تدوین مصاحبه های آموزشی تلاش بر این دارد که آموزش های لازم را به دوستداران و خانواده هایی که موفقیت فرزندانشان برایشان مهم است بدهند. در این مصاحبه طلایی سر کار خانم ندا مقدم کارشناس آموزش زبان انگلیسی کودکان و خردسالان توضیح می دهد هر آنچه زبان آموزان و خانواده هایشان در مورد یادگیری  زبان انگلیسی کودکان و خردسالان باید بدانند. 

 در این مقاله آموزشی میخواهیم درباره آموزش زبان انگلیسی کودکان صحبت کنیم و شما را با جدید ترین متود ها آشنا سازیم.

 

معرفی استاد آموزش زبان انگلیسی کودکان

دوستان سلام. من ندا مقدم هستم. من در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده ام. دوره آموزشی رو به صورت ترمیک گذروندم و حدودا ۴ سال در زمینه آموزش زبان انگلیسی تجربه دارم. امروز من قرار است درباره آموزش زبان انگلیسی کودکان صحبت کنم. 

 
آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

آموزش زبان انگلیسی کودکان از چه سنی باید آغاز شود؟

 یادگیری زبان انگلیسی در هر سنی می تواند فواید خوب خود را داشته باشد. اما از نظر من بهترین سن برای آغاز یادگیری زبان انگلیسی ۴ سالگی می باشد. 
در سنین پایین ترجمه کردن زبان الزامی نیست و هم چنین کودکانی که از سن پایین تر شروع به یادگیری زبان می کنند می توانند طبیعی تر و بهتر مفاهیم را درک کرده و زبان را یاد بگیرند. 
 
 
آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

 برای آموزش زبان انگلیسی کودکان چه فعالیت هایی می تواند مفید باشد؟

استفاده از موسیقی و کارتون می تواند برای بچه ها بسیار جذاب باشد. 

یادگیری جذاب یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری زبان انگلیسی است. بنابراین سعی کنید برای آموزش زبان به کودکان از روش هایی استفاده کنید که برای بچه ها جذاب باشد. 

آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

تفاوت تدریس زبان به کودکان و نوجوانان در چیست؟

یکی از مهم ترین نکاتی که والدین باید به آن توجه داشته باشند این است که نباید برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان فشار آورد. در این صورت بچه ها از یادگیری زبان انگلیسی خسته و زده می شوند. 

آموزش زبان انگلیسی کودکان باید از طریق علاقه صورت گیرد. 

 

آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

 

در دوره کودکان چه کتاب هایی استفاده می شود؟

کتاب آموزشی باید با توجه به نوع آموزش و یادگیری انتخاب شود. کتاب های بسیار متنوعی وجود دارد. برای مثال کتاب های PLAY TIME, POCKETS و TIP TOP. 

اما مهم تر از انتخاب کتاب این است که باید بدانید چگونه آن را به کودکان تدریس کنید. در تدریس خود باید از BODY LANGUAGE استفاده کرده و بتوانید آن ها را جذب خود کنید. 

آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

 

چقدر طول می کشد تا کودکان بتوانند انگلیسی صحبت کنند؟

این کاملا مثل دوران بارداری میمونه! بچه از زمانی که هنوز بدنیا نیومده در بدن مادرش متوجه میشه که مادر داره به چه زبانی صحبت میکنه و این به گوشش میرسه.
تا در ۲ سال یا ۲ سال نیمگی شروع به صحبت کردن کنه! و برای این پروسه زمان دقیقی وجود نداره.

 

آموزش زبان انگلیسی کودکان
 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی (آپدیت ۹۹)

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد شما را با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی آشنا سازد و شما را در مسیر یادگیری زبان کمک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.