خانه / مشاوره یادگیری vocabulary / یک روش طلایی برای یادگیری عمیق تر لغات انگلیسی

یک روش طلایی برای یادگیری عمیق تر لغات انگلیسی

یک روش طلایی برای یادگیری عمیق تر لغات انگلیسیReviewed by سید‌یاسر موسوی on Aug 1Rating: 5.0

عنوان مقاله: یک روش طلایی برای یادگیری عمیق تر لغات انگلیسی

دسته مقالات: مشاوره ای

پس از مطالعه این مقاله: با یکی از بهترین روش های یادگیری لغات انگلیسی آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد. 

توصیه تیک لرن ۲۴: اگر قصد دارید در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد  را مطالعه فرمایید. 

مقدمه روش طلایی یادگیری لغات انگلیسی

این روزه افراد زیادی در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند. آن ها همواره به دنبال روش هایی هستند که با استفاده از آن ها بتوانند لغات انگلیسی را بهتر و عمیق تر یاد بگیرند. زیرا زبان آموزان همواره در یادگیری و به کار بردن لغات جدید با مشکلاتی رو به رو بوده اند.

در واقع روش ها و تکنیک های زیادی برای یادگیری لغات وجود دارد. اما گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد شما را با یکی از بهترین و موثر ترین روش های یادگیری لغات آشنا کند. پس اگر شما هم قصد دارید این مهارت را در خود تقویت کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

روش طلایی یادگیری لغات انگلیسی چیست؟ 

همان طور که می دانید، برای این که بتوانید کلمات جدید را به خوبی یاد بگیرید، باید آن ها را شخصی سازی کنید. در واقع شخصی سازی کردن می تواند نقش مهمی در یادگیری شما داشته باشد. حال ممکن است بپرسید شخصی سازی چیست؟ تمرین شخصی سازی می تواند جنبه های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از کلمات یک مثال در مورد خودتان بنویسید. در واقع باید مثالی واقعی در مورد خودتان بسازید. این تمرین می تواند به شما در یادگیری و به خاطر سپردن لغات کمک کند. 

آیا نوشتن مثال های کوتاه کافی است؟

همان طور که گفتیم، تمرین شخصی سازی می تواند تاثیر بسزایی در میزان یادگیری شما داشته باشد. اما شخصی سازی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. یکی از ساده ترین جنبه های این تمرین، نوشتن مثال های کوتاه، در حد یک جمله می باشد. اما برای این که بتوانید یادگیری عمیق تری داشته باشید، می توانید از این تمرین به شیوه دیگری استفاده کنید. 

در واقع به جای نوشتن جملات کوتاه، می توانید پاراگراف نویسی را شروع کنید. کاری که باید انجام دهید این است که لغات جدیدی که یاد گرفته اید را لیست کرده و یک بار آن ها مطالعه کنید. سپس، سعی کنید با استفاده از تمام آن کلمات و یا حداکثر تعدادی که می توانید، یک پاراگراف منسجم بنویسید. این پاراگراف می تواند درباره هر موضوعی باشد، اما عموما باید موضوعی انتخاب کنید که بتوانید لغات را در آن جای دهید. با انجام این تمرین می توانید مطمئن شوید که در به کار گیری لغات و یادگیری ساختار آن ها پیشرفت چشمگیری می کنید. 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

درس ۹۲ ام دوره لغات ۵۰۴

توی این پست، قرار در کنار هم یکی از درس های دوره ۵۰۴ رو تماشا کرده و دو تا لغت جدید، به همراه کالوکیشن ها و نکات مهمش رو یاد بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.