خانه / مقالات مشاوره ای / بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقعی است؟(آپدیت ۹۸)

بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقعی است؟(آپدیت ۹۸)

بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقعی است؟(آپدیت ۹۸)Reviewed by یاسر موسوی on Dec 13Rating: 5.0بهترین زمان برای شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقعی است؟ ( آپدیت اسفند 97 )بسیاری از افراد نمیدانند که در چه زمان شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند و خیلی دیر اقدام به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند. اما بهترین سن یادگیری کی است؟

عنوان مقاله: بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقعی است؟ 

دسته مقالات: مشاوره ای

اهداف مقاله بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی:

۱- شما بعد از مطالعه این مقاله بهترین زمان را برای شروع یادگیری زبان انگلیسی تان تشخیص خواهید داد.

۲- خودتان تشخیص خواهید داد که کی باید فرزندتان را به کلاس زبان بفرستید.

۳- در صورت افزایش سن و سال، آیا هنوز می توانید زبان انگلیسی را فرابگیرید؟

توصیه تیک لرن۲۴ برای مطالعه این مقاله: هم چنین اگر می خواهید از هزینه های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد با خبر شوید می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

مقدمه زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی

دوستان همراهان عزیز و همیشگی تیک لرن ۲۴ سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید و از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرید. 

امروز در این مقاله مشاوره ای می خواهیم درباره بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنیم. امروزه یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بیشتر والدین می خواهند که فرزندانشان زبان انگلیسی را از کودکی یاد بگیرند. اما گاهی اوقات این کار را در زمان نامناسبی انجام می دهند. همین کار باعث می شود که به کودک ضرر خورده و نتواند مهارت های زبان انگلیسی را به خوبی در خود ایجاد کند. 

اما گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای می خواهد درباره بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی صحبت کند. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعاتی درباره زمان مناسب جهت شروع یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان کسب کرده و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. 

با ما همراه باشید. 

کی بهترین زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی است؟

شاید شما هم این تصور را داشته باشید که فرزند شما با انگلیسی صحبت کردن و دانستن یک زبان دیگر می تواند پرستیژ و کلاس خانواده شما را بالا ببرد. اما برای این که بتوانید به چنین امری دست پیدا کنید باید از بهتری زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی توسط فرزند خود با خبر باشید. 

ما در این مقاله مشاوره ای اطلاعاتی را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید از آن ها برای آشنایی با موضوع مطرح شده استفاده نمایید. 

 

بهترین سن شروع یادگیری زبان انگلیسی چه زمانی است؟

همه دانشمندان اتفاق نظر دارند که هر چه یادگیری زبان انگلیسی زودتر آغاز شود، بهتر و سریع تر به نتیجه می رسد. در این بین عده ای معتقدند که بهترین سن برای آغاز یادگیری زبان انگلیسی، قبل از سن ۶ یا ۷ سالگی است و عده دیگری از دانشمندان معتقدند که سن آغاز یادگیری می تواند تا سن بلوغ باشد. اما همگی معتقدند که یادگیری زبان دوم مانند زبان انگلیسی از سن بالای سن بلوغ بسیار سخت تر است.

بگذارید واضح تر بگویم، زبان آموزان از سنین بسیار پایین(۶ یا ۷ سالگی) استعدادهایشان شکل می گیرد و آنچنان ذهن بچه ها با زبان دوم آمیخته می شود که همه می گویند چقدر فرزندتان در زبان انگلیسی با استعداد است.

فرزندتان به راحتی با لهجه ها عجین می شود و کلمات را آنچنان یاد می‌گیرد که انگار یک انگلیسی زبان بومی می باشد. در واقع فرزندتان با هوشمندی شما این استعداد را در سن پایین در خود بوجود آورده است. گفتنی است که شکل گیری استعدادها تا سن قبل از بلوغ ادامه پیدا می‌کند و از سن بلوغ بسیار کند تر و متوقف می شود. 

 

نظر گروه آموزشی تیک لرن ۲۴ این است که قبل از سن بلوغ یادگیری زبان انگلیسی آغاز شود.

 

سوال: آیا زبان آموزان بزرگسال در یادگیری زبان انگلیسی دچار مشکل خواهند شد و هیچ استعدادی ندارند؟

ما هرگز چنین مطلبی را بیان نکردیم. زبان آموزان بزرگسال به دلیل مغز تکامل یافته تر با سرعت بیشتری یاد میگیرند، حجم بیشتری رو میتوانند فرا بگیرند اما سرعت فراموشی آنها بالاتر بوده و عمق یادگیری زبان انگلیسی کمتری نسبت به کودکان دارند. کتابهای کودکان و بزرگسالان در سطوح پایین را نگاه کنید.‌ و مقایسه کنید. کدام یک در طول یک ترم حجم بالاتری از لغات را فرا میگیرند؟ 

چگونه یک اشتیاق سوزان برای یادگیری زبان انگلیسی باعث می شود تا شما perfect شوید؟

 

مقایسه شیب یادگیری زبان دوم بین کودکان و بزرگسالان

تعریف شیب آموزشی: به سرعت یادگیری حجم بالایی از مطالب مربوط است.

شیب یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان کندتر از بزرگسالان است. برای همین است که فرزند خردسال شما بعد از یک ترم ممکن است که تعداد بسیار محدودی لغت یاد بگیرد. اما به یاد داشته باشید که این افراد بسیار بهتر و عمیق تر از بزرگسالان می آموزند به گونه ای که دیرتر فراموش می کنند.

 

زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی
 

درباره ی سید‌یاسر موسوی

سید یاسر موسوی
بنیانگذار و موسس گروه آموزشی تیک لرن24 هستم. بیشتر از 10 ساله که دارم در همه سطوح زبان انگلیسی تدریس می کنم. همیشه معلم بودن بهم حس خوبی رو میداده و یه آرزوی خیلی بزرگ داشتم، اونم این که بتونم زبان انگلیسی رو به صورت گسترده تری به همه مردم عزیز کشورم ارائه بدم. گروه آموزشی تیک لرن24 در نتیجه همون اشتیاق سوزان به وجود اومد. توی این سایت هر چیزی که در مورد آموزش زبان انگلیسی بشه را بهتون از صفر تا صدش رو ارائه خواهیم داد.

میخواهم شنبه های هر هفته آموزش های اختصاصی گروه تیک لرن 24 را در ایمیلم دریافت کنم

همچنین ببینید

اهمیت استمرار در یادگیری زبان انگلیسی

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله مشاوره ای قصد دارد تا شما را با یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری زبان انگلیسی، یعنی استمرار در آن، آشنا کند.

۲ دیدگاه

  1. man bayad zaban ra yad begiram zira yek safare kheili mohem dar pish daram

  2. yadgiri zaban

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.